Nowości

logo_Gigaset_pro.JPG

Dotychczas dobrze znane telefony Gigaset, produkowane przez Siemens, obecnie występują pod marką Gigaset pro.

Od września 2011 r. rozszerzyliśmy więc swoją ofertę o nową profesjonalną linię produktów Gigaset pro, przeznaczonych dla mikroprzedsiębiorców oraz dla małych i średnich firm.

Kobieta_rozmawiaj__ca_przez_tel..jpg Co czyni Gigaset pro wyjątkowym?

  > Dopasowanie do potrzeb rynku SoHo and SME

  > Skalowalność systemu pod rosnące potrzeby przedsiębiorstwa

  > Produkty Gigaset pro są doskonałe do nowych rozwiązań, ale można je również zintegrować z istniejącą infrastrukturą

  > Posiadają wyjątkowe funkcjonalności do użytku biznesowego

  > Integracja High Definition Sound Performance w produktach Gigaset pro, najwyższa jakość dźwięku podczas rozmowy

  > Nowoczesne wzornictwo i wysokiej jakości materiały

  > Nagroda "iFaward" - Communication Design Award za interfejs użytkownika

  > Szybka i wygodna instalacja

  > Wysoki stopień bezpieczeństwa

Systemy telekomunikacyjne Gigaset pro dostosowane są do wielkości firmy, zatem oferujemy rozwiązania:

  • dla mikroprzedsiębiorstw / domowych biur (maks. do 6 użytkowników)

DX800A

  • dla małych przedsiębiorstw (maks. do 15 użytkowników)

T300 PRO

  • dla średnich przedsiębiorstw (maks. do 100 użytkowników)

T500 PRO

Jako uzupełnienie, Gigaset Pro oferuje również:

- system DECT IP:

N720 DECT IP

- stacje bazowe DECT IP:

N510 IP PRO

- słuchawki bezprzewodowe dedykowane dla systemu PRO:

SL610H PRO

- biznesowe telefony IP Gigaset Pro:

Maxwell 10

DE310 IP PRO

DE410 IP PRO

DE700 IP PRO

DE900 IP PRO

- moduły rozszerzające, z dodatkowymi klawiszami, do telefonów IP:

ZY700 PRO

ZY900 PRO


Zarówno dla klientów, którzy już posiadają w swojej firmie system telekomunikacyjny Gigaset Pro, jak też dla tych, którzy zlecą nam jego zainstalowanie, proponujemy podpisanie z NETCOM umowy na stałą współpracę w zakresie opieki serwisowej nad Państwa centralą telefoniczną. Umowa konserwacyjna zobowiązuje naszą firmę m.in. do priorytetowych reakcji na zgłaszane awarie urządzeń telekomunikacyjnych, a nasz klient ma zagwarantowane, że wszelkie awarie będą usuwane w możliwie najkrótszym czasie, nie zakłócając w ogromnym stopniu bieżącej pracy przedsiębiorstwa. W celu omówienia szczegółów takiej Umowy prosimy kontaktować się z kierownikiem działu systemów telekomunikacyjnych.

realizacja wawrus.pl projekt graficzny amill.pl

  
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013