Nowości

rcp.jpg

Rejestracja czasu pracy (RCP)

System rejestracji czasu pracy (RCP) umożliwia rejestrowanie oraz automatyczne rozliczanie czasu pracy zatrudnionych w firmie osób, dając pracodawcy korzyści w postaci ograniczenia spóźnień i wcześniejszych wyjść pracowników z pracy, a także obniżenia kosztów pracy poprzez wyeliminowanie papierowych list obecności i konieczności ich ręcznego podliczania każdego miesiąca.

System RCP składa się z takich elementów jak;

- rejestrator czasu pracy (różne tryby rejestracji: wejścia/wyjścia służbowe/prywatne itp.);

- karty magnetyczne lub zbliżeniowe (z możliwością umieszczenia na nich nadruku ze zdjęciem, imieniem i nazwiskiem pracownika lub też logo firmy);

- czytniki kart;

- komputer z oprogramowaniem zarządzającym danymi z rejestratora.

Dodatkowo, w zależności od potrzeb firmy, system RCP może się składać z kołowrotów (bramek), kamer lub dodatkowych czytników.

  System rejestracji czasu pracy można w każdej chwili rozbudowywać o kolejne elementy (obiekty, punkty rejestrowania czasu pracy), można go również zintegrować z systemem kontroli dostępu (KD).

Tworząc system RCP opieramy się głównie na produktach firm Siemens, Roger, Unicard lub Polsystem. Jeśli są Państwo zainteresowani wprowadzeniem w firmie systemu rejestracji czasu pracy, zapraszamy do kontaktu z nami.

realizacja wawrus.pl projekt graficzny amill.pl

  
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013